ua|ru

Лікер Куантро Нуар / Cointreau Noir, 40% 0.7л

  • Артикул: 3994
  • Об’єм: 0.7 л
Фото пляшки та дизайн етикетки можуть відрізнятися від реального вигляду товару.

Лікер Куантро Нуар / Cointreau Noir, 40% 0.7л

  • Артикул: 3994
  • Об’єм: 0.7 л
879.00 грн
При купівлі 6+ будь-яких пляшок ціна 779.00 грн

Немає в наявності

Обробка замовлень
з 11:00 до 18:00
ДОСТАВКА
  • від 500 грн
  • по Києву – 50 грн
  • Експрес – 100грн (в разі оплати готівкою кур’єру, вартість замовлення до 4000грн)
  • Нова Пошта - за тарифами перевізника (оплата тільки карткою на сайті)
  • Самовивоз – безкоштовно (від 1 пляшки)
ОПЛАТА
  • онлайн на сайті
  • готівкою при отриманні

Лікер Cointreau Noir – це багата суміш відомого апельсинового лікеру та власного коньяку компанії. Лікер Cointreau Noir мацерується з волоськими горіхами та мигдалем, що додає йому додатковий шар складності та вишуканості.

Лікер Cointreau Noir має яскравий свіжий апельсиновий смак, помякшений легкими нотами ванілі та горіхів.

Лікер Cointreau Noir та його історія

Народжений під час промислової революції, Cointreau містить інновації у самій своїй ДНК. Від створення лікеро-горілчаного заводу у 1849 році і підприємницького чуття Едуарда Кунтро, до понад 300 міжнародних нагород: історія Cointreau відзначається багатьма віхами.

У 1849 році Адольф Кунтро, на той момент, кондитер з Анже, вирішив урізноманітнити сімейний бізнес, включивши до асортименту лікери власного виробництва.

Перелік містив безліч ароматів: полуницю, сливу, вишню та багато інших. На продаж надходило більше 50 напоїв і не тільки з місцевих фруктів та ягід.

Компанія дуже бурхливо почала розростатись і до справи долучився брат Адольфа, Едуард-Жан Кунтро. Справа стає на сімйною. Щоб сприяти експорту своїх лікерів, брати переносять лікеро-горілчаний завод на берег річки Мен, на вулицю Мольєра.

У 1857 році у книгах рецептів братів Кунтро вперше з’являється помаранчевий лікер і Cointreau отримує свою першу нагороду на виставці Лаваль у Франції.

У 1849 році, в рік заснування горілчаного заводу, у Едуарда-Жана Кунтро народився син Едуард. З дитинства він мріяв приєднатися до сімейного бізнесу і зробив це 1875 році разом дружиною Луїзю.

З моменту входження в бізнес, Едуард зосередився на виробництві лікерів з апельсині, передбачаючи в цьому напрямку нечуваний потенціалом. Луїза ж зосередилася на розробці авангардної соціальної політики для працівників підприємства.

Ця пара, що тепер очолювала компанію, мала чіткі плани розвитку і мала твердий намір довести їх до кінця.

Зрозумівши, що для гарантованого успіху, необхідно створити видатний продукт, Едуард провів кілька років невпинних досліджень та експериментів.

Для початку він вирушив на острів Кюрасо, звідки незабаром на сімейний завод почала надходити цедра найкращих у світі гірких помаранчів.

Їх не надмірно солодкий смак з пікантною терпкістю було покладено і в основу композиції нового лікеру Куантро. Для отримання ідеально збалансованого лікеру, він додав у склад солодкі апельсини з Бразилії та Іспанії.

Оновлений продукт став значно міцнішим за голландські лікери. Довершив «ребрендинг» принципово новий дизайн масивної пляшки з темно-коричневого скла.

Успіх продукту, випущеного на ринок в 1875 році, був настільки великий, що Едуард Куантро вирішив перейменувати його. Так білий Кюрасао сім’ї Куантро став Cointreau.

Цей лікер є результатом точної суміші сушених і свіжих, солодких і гірких апельсинових кірок. В 1885 році Едуард отримав патент не тільки на назву лікеру, але і на його зовнішній вигляд (пляшку й етикетку).

На ті часи такий підхід до прав власності був по-справжньому новаторським. Правда, міра ця була радше вимушеною. За перші десять років існування бренду Cointreau Едуард зібрав значну колекцію підробок під своє творіння.

Новітнім був і подход бренду до реклами: у 1898 році Cointreau починає свою багатоповерхову рекламну сагу, створивши власну рекламну студію.

Одночасно відомий на той час художник-портретист Ніколас Таманьо створив на замовлення компанії персонаж «П’єро Кунтро», який дуже швидко став широко відомим. Новий П’єро став символом Cointreau на довгі роки.

У цьому ж році, незабаром після дебютного показу фільму братів Люм’єр, на замовлення Cointreau було знято перший у світі рекламний ролик.

Зростаючий успіх Cointreau підтверджувався нагороди, які постійно отримав напі і швидким зростанням кількості географічних назв, куди лікер поставлявся.

На початку XX століття, лікер вже отримав широке поширення в Канаді, США та Латинській Америці.

У 1923 році Едуард Кунтро помирає, і його спадщину продовжують його сини Луї та Андре, які працювали відповідно міжнародним продавцем та директором лікеро-горілчаного заводу.

Виробництво модернізується, а також запроваджується соціальна політика, ініціатором якої є вдова Едуара, Луїза.

У 1989 році відбулося злиття компанії Cointreau з виробником відомого елітного коньяку Remy Martin. Новостворена компанія — Ремі Куантро (Remy Cointreau) існує і зараз і випускає в тому числі лікер Cointreau Noir. Історична угода була підписана на спиртзаводі Cointreau Carré.

Відео виробника лікер Куантро Нуар:

Офіційна сторінка виробника лікер Cointreau Noir: https://www.cointreau.com/

Всі напої від виробника лікер Cointreau Noir

Деталі

Вид лікер
Країна Франція
Літраж 0.7
Бренд Cointreau
Алкоголь 40%
Категорія Міцний
Міцність 37-43%

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Cointreau Noir лікер 0.7л”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *