ua|ru

Лікер Кампарі Біттер / Campari Bitter, 25% 0.5л

  • Артикул: 1657
  • Об’єм: 0.5 л
Фото пляшки та дизайн етикетки можуть відрізнятися від реального вигляду товару.

Лікер Кампарі Біттер / Campari Bitter, 25% 0.5л

  • Артикул: 1657
  • Об’єм: 0.5 л
499.00 грн
При купівлі 6+ будь-яких пляшок ціна 464.00 грн

Є в наявності

В наявності 6 пляшок* Треба більше? Маякуй!
Обробка замовлень
з 11:00 до 18:00
ДОСТАВКА
  • від 500 грн
  • по Києву – 50 грн
  • Експрес – 100грн (в разі оплати готівкою кур’єру, вартість замовлення до 4000грн)
  • Нова Пошта - за тарифами перевізника (оплата тільки карткою на сайті)
  • Самовивоз – безкоштовно (від 1 пляшки)
ОПЛАТА
  • онлайн на сайті
  • готівкою при отриманні

Campari Bitter 0.5л – це сучасна і харизматична класика, яка протягом багатьох років залишалася незмінною.

Campari Bitter 0.5л – це алкогольний напій з характерним гірким смаком, отриманий з настою гірких трав, ароматичних рослин, фруктів в спирті і води.

Багато хто намагався вгадати кількість інгредієнтів: одні кажуть, що їх 20 або 60, а дехто нарахував і всі 80. До цього дня спирт і вода є єдиними напено відомими інгредієнтами цього особливого і секретного рецепта.

Колір Campari Bitter 0.5л: яскравий червоний. Аромат Campari Bitter 0.5л: інтенсивний аромат з нотами польових трав..

Смак Campari Bitter 0.5л: характерний гірк – солодкуватий.

Campari Bitter 0.5л надзвичайно універсальний і є ідеальною основою для деяких з найбільш відомих у всьому світі коктейлів.

Історія Campari Bitter 0.5л

Створення Campari Bitter 0.5л стало результатом таланту Гаспаре Кампарі, майстра з виготовлення напоїв і засновника компанії.

Його експерименти в Новарі із створення нових напоїв у 1860 році призвели створення рецепту Campari Bitter 0.5л, за яким цей напій виготовляється до сих пір.

З моменту створення рецепт залишається секретом, відомим обмеженому колу людей з тих, що відповідають за виробничий процес.

У 1867 році Гаспаре відкриває бар в центрі міста поруч зі знаменитим Дуомо. Цей бар швидко стає центром художньої та культурного життя Мілана.

Через більш 150 років Camparino став символом міста, як мода і дизайн. Тут і досі подають класичні коктейлі та сучасні твори Campari.

1 жовтня 1904 року в Сесто-Сан-Джованні відкривається перше виробниче підприємство Campari.

До 1920 року класичні коктейлі стають все більш популярними і знаменитими – вже винайшли Американо і Негроні, що стало початком цілої епохи. Обидва коктейлі включають в офіційний список напоїв IBA в категорії «Незабутнє».

У той же час багато великих художників того часу починають працювати з Campari і створюють зв’язок бренду зі світом мистецтва.

В кінці сорокових років, коли після багатьох років конфліктів і лих, Європа почала свій важкий шлях до нового початку, після вимушеної перерви через війну, бренд запускає нову рекламну кампанію і просить художника-авангардиста Карло Фізанотті розробити дизайн плаката. Результат був приголомшливий.

У вісімдесяті роки, у період великого економічного і культурного зростання, Кампарі був зіркою ексклюзивних і самобутніх заходів споживання, зокрема, володарем моменту «італо-міланського аперитиву», ексклюзивного «щасливої ​​години», в який люди приходили, щоб підтвердити свій соціальний статус.

А в кінці дев’яностих Кампарі почав нове партнерство з відомим індійським режисером Тарсема, який зняв видатний рекламний ролик Il Graffio (Подряпини) – перший рекламний ролик, який стосувався теми лесбіянства в Італії.

У девяності роки Campari запускає рекламну кампанію Red Passion, в якій основна увага приділяється новому кодексу позиціонування і комунікації, заснованому на чотирьох фундаментальних цінностях бренда: пристрасть, космополітичний підхід, унікальність і престиж.

У 2000 році, в рамках першої глобальної телевізійної кампанії бренду, Метью Ролстон зняв спекотну Сальму Хаєк в рекламному ролику «Le Connaisseur», знятому в вигаданому готелі Campari.

Сальма Хайек пізніше знялася в календарі Campari на 2006 рік, сфотографованому Маріо Тестіно. А Джессіка Альба знялася в рекламі і на дванадцяти фотографіях для календаря Campari 2009 зроблених Маріо Тестіно.

У 2010 році бренду виповнилось 150 років. З 1860 року Кампарі куштували і цінували багато людей в чистому вигляді або як головний інгредієнт смачних коктейлів. Сьогодні це символ італійського способу життя і bon vivre у всьому світі.

У 2010 році знаменитий арт-колектив Avaf (Assume Vivid Astro Focus) і міжнародні художники Ванесса Бікрофт і Тобіас Ребергер відзначають 150-річчя Campari, створюючи три святкових лейбла обмеженим тиражем: Campari Art Labels.

Традиція, яка знаменує собою зв’язок між брендом, продуктом і мистецтвом, і з тих пір буде повторюватися щороку.

У тому ж 2010 році дебютує нова Galleria Campari. Цей особливий простір стає символом глибокого зв’язку між брендом Campari і світом мистецтва.

Особливою метою Galleria Campari є можливість переглянути цей історичний зв’язок за допомогою сучасних технологій.

З 2016 року і по сьогодні бренд поширюється і стає відомим в більш ніж 190 країнах світу. При цьому відомі актори і фотографи продовжують працювати разом над календарем Campari.

Офіційна сторінка Campari Bitter 0.5л: http://www.campari.com/

Всі лікери 

Деталі

Вид лікер
Країна Італія
Літраж 0.5
Бренд Campari
Алкоголь 25%
Категорія Міцний
Міцність 22-30%

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Campari Bitter лікер 0.5л”“

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *