Campari Bitter 0.5л – це сучасна і харизматична класика, яка протягом багатьох років залишалася незмінною.
Campari Bitter 0.5л – це алкогольний напій з характерним гірким смаком, отриманий з настою гірких трав, ароматичних рослин, фруктів в спирті і води.
Багато хто намагався вгадати кількість інгредієнтів: одні кажуть, що їх 20 або 60, а дехто нарахував і всі 80. До цього дня спирт і вода є єдиними напено відомими інгредієнтами цього особливого і секретного рецепта.
Колір Campari Bitter 0.5л: яскравий червоний. Аромат Campari Bitter 0.5л: інтенсивний аромат з нотами польових трав..
Смак Campari Bitter 0.5л: характерний гірк – солодкуватий.
Campari Bitter 0.5л надзвичайно універсальний і є ідеальною основою для деяких з найбільш відомих у всьому світі коктейлів.
Історія Campari Bitter 0.5л
Створення Campari Bitter 0.5л стало результатом таланту Гаспаре Кампарі, майстра з виготовлення напоїв і засновника компанії.
Його експерименти в Новарі із створення нових напоїв у 1860 році призвели створення рецепту Campari Bitter 0.5л, за яким цей напій виготовляється до сих пір.
З моменту створення рецепт залишається секретом, відомим обмеженому колу людей з тих, що відповідають за виробничий процес.
У 1867 році Гаспаре відкриває бар в центрі міста поруч зі знаменитим Дуомо. Цей бар швидко стає центром художньої та культурного життя Мілана.
Через більш 150 років Camparino став символом міста, як мода і дизайн. Тут і досі подають класичні коктейлі та сучасні твори Campari.
1 жовтня 1904 року в Сесто-Сан-Джованні відкривається перше виробниче підприємство Campari.
До 1920 року класичні коктейлі стають все більш популярними і знаменитими – вже винайшли Американо і Негроні, що стало початком цілої епохи. Обидва коктейлі включають в офіційний список напоїв IBA в категорії «Незабутнє».
У той же час багато великих художників того часу починають працювати з Campari і створюють зв’язок бренду зі світом мистецтва.
В кінці сорокових років, коли після багатьох років конфліктів і лих, Європа почала свій важкий шлях до нового початку, після вимушеної перерви через війну, бренд запускає нову рекламну кампанію і просить художника-авангардиста Карло Фізанотті розробити дизайн плаката. Результат був приголомшливий.
У вісімдесяті роки, у період великого економічного і культурного зростання, Кампарі був зіркою ексклюзивних і самобутніх заходів споживання, зокрема, володарем моменту «італо-міланського аперитиву», ексклюзивного «щасливої години», в який люди приходили, щоб підтвердити свій соціальний статус.
А в кінці дев’яностих Кампарі почав нове партнерство з відомим індійським режисером Тарсема, який зняв видатний рекламний ролик Il Graffio (Подряпини) – перший рекламний ролик, який стосувався теми лесбіянства в Італії.
У девяності роки Campari запускає рекламну кампанію Red Passion, в якій основна увага приділяється новому кодексу позиціонування і комунікації, заснованому на чотирьох фундаментальних цінностях бренда: пристрасть, космополітичний підхід, унікальність і престиж.
У 2000 році, в рамках першої глобальної телевізійної кампанії бренду, Метью Ролстон зняв спекотну Сальму Хаєк в рекламному ролику «Le Connaisseur», знятому в вигаданому готелі Campari.
Сальма Хайек пізніше знялася в календарі Campari на 2006 рік, сфотографованому Маріо Тестіно. А Джессіка Альба знялася в рекламі і на дванадцяти фотографіях для календаря Campari 2009 зроблених Маріо Тестіно.
У 2010 році бренду виповнилось 150 років. З 1860 року Кампарі куштували і цінували багато людей в чистому вигляді або як головний інгредієнт смачних коктейлів. Сьогодні це символ італійського способу життя і bon vivre у всьому світі.
У 2010 році знаменитий арт-колектив Avaf (Assume Vivid Astro Focus) і міжнародні художники Ванесса Бікрофт і Тобіас Ребергер відзначають 150-річчя Campari, створюючи три святкових лейбла обмеженим тиражем: Campari Art Labels.
Традиція, яка знаменує собою зв’язок між брендом, продуктом і мистецтвом, і з тих пір буде повторюватися щороку.
У тому ж 2010 році дебютує нова Galleria Campari. Цей особливий простір стає символом глибокого зв’язку між брендом Campari і світом мистецтва.
Особливою метою Galleria Campari є можливість переглянути цей історичний зв’язок за допомогою сучасних технологій.
З 2016 року і по сьогодні бренд поширюється і стає відомим в більш ніж 190 країнах світу. При цьому відомі актори і фотографи продовжують працювати разом над календарем Campari.
Офіційна сторінка Campari Bitter 0.5л: http://www.campari.com/
Reviews
There are no reviews yet.